De reis naar Nepal - Reisverslagen van Thomas Lammers - WaarBenJij.nu De reis naar Nepal - Reisverslagen van Thomas Lammers - WaarBenJij.nu

De reis naar Nepal

Ik volg momenteel de PABO in Nijmegen aan de HAN en hiervoor ga ik voor 3,5 maand naar Nepal voor een stage in het primaire onderwijs. Ik vetrek 30 januari en ik ben te vinden rond de stad Pokhara. In deze stad slaap ik bij een gastgezin. Naast de bezigheden in het onderwijs, wil ik ook het land ontdekken.

Recente Reisverslagen:

12 April 2018

Holi/ Chitwan National park

20 Maart 2018

Een kleine gift

15 Maart 2018

Ik voel me een echte local!

10 Februari 2018

De eerste week bij het gastgezin

31 Januari 2018

Vertrek van een spannend & Nieuw avontuur.
Thomas

Hoi, ik ben Thomas Lammers. Ik volg momenteel de PABO in Nijmegen aan de HAN. Ik ga voor 3,5 maand naar Nepal, voor een stage in het primaire onderwijs. Ik vetrek 30 januari en ik ben te vinden rond de stad Pokhara. In deze stad slaap ik bij een gastgezin. Ik wil jullie graag op de hoogte houden van de avonturen die ik ga meemaken.

Actief sinds 30 Jan. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4361

Voorgaande reizen:

30 Januari 2018 - 12 Mei 2018

De reis naar Nepal

Landen bezocht: